Wednesday, February 4, 2009

terima kasih

Akhirnya...blog aku dah ada improvement, banyak masa aku guna untuk wat blog ni, kerana nak siapkan assignment, dari hati yang kecil ni, aku nak berterima kasih pada akak, yang banyak bersabar dengan ku sepanjang aku membuat blog ni, akak banyak luangkan masa temankan aku siapkan blog ni, ..walaupun tak cantik mana, just nak siapkan assignment ok lah...terima kasih akak...tak terhingga rasanya nak menghitung kesabaran mu dengan ku...
selain itu terima kasih tak terhingga juga pada kak ct yang banyak membantu, tanpa dia tentu aku tak dapat buat blog ni..kalau nak harap duk di lab, susah juga.terima kasih kak ct...apa yang kak wat pada saya takkan saya lupa..

1 comments:

aNiEs Thursday, 05 February, 2009  

kakak tman? juz d sisimu... tp mesti adik boring kn dgn perangai kakak? x de ape la.. blog mokdeq comel...

Post a Comment

  ©.